Klacht: Beschadigd product

op 01 september 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Oo 26 juli jl heb ik een badwand besteld bij Otto, hier stond bij 1-2 weken levertijd. Vanaf 31 juli heeft er een melding gestaan bij PostNL dat het pakket wel aangemeld was maar nog niet in het sorteerproces zat. Na een aantal emails te hebben gestuurd hebben we op woensdag 16 augustus eindelijk de badwand geleverd gekregen. Bij het uitpakken bleek deze flink beschadigd, mijn man heeft meteen de klantenservice gebeld. Hier werd toegezegd dat er een nieuwe spoedbestelling zou worden gedaan en dat de beschadigde opgehaald zou worden door PostNL op donderdag 17 augustus. Dezelfde avond heb ik een mail gestuurd met foto’s van de beschadigingen. Tot onze verbazing is het scherm niet opgehaald en staat nog steeds te wachten. Ook is de nieuwe scherm, die met spoed besteld zou worden, nu weer bij PostNL onder aangemeld maar niet in het sorteerproces. Na 2 dagen gewacht te hebben, diverse malen gebeld te hebben en verschillende emails te hebben gestuurd heb ik vandaag weer confact gehad met de klantenservice. Deze mevrouw had schijnbaar een slechte dag en klonk zeer verveeld. Nu komen ze maandag het oude scherm ophalen en moeten wij 1-2 weken wachten op de nieuwe. Er staan er nu wel 2 op mijn saldo gefaktureerd. Annuleren kan niet volgens deze dame, dan zal ik het moeten weigeren bij aflevering. Conclusie, na 4 weken hebben wij alleen een kapot scherm staan, vrije dagen op moeten nemen en 165 euro op mijn saldo! Nooit meer iets van Otto!!

Wanneer dit op ZEER korte termijn wordt opgelost!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

4 maanden geleden - Helaas heeft de levering van een tweede badopzet vertraging opgelopen. Vanwege deze vertraging gaat de klant de nieuwe badopzet alsnog weigeren. Er is inmiddels zowel schriftelijk als telefonisch contact geweest met de klant en er zijn excuses aangeboden door OTTO. Gezien het feit dat de badopzet niet op korte termijn te leveren is krijgt de klant, ter compensatie, een waardebon toegezonden. met vriendelijke groet, OTTO Afdeling Klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 december 2017 om 11:14 geantwoord

met vriendelijke groet,

OTTO
Afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wilmaharry