Klacht: beschadigd boek

op 12 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Maandag 10 juli 2017 heeft mijn dochter haar schoolboeken in moeten leveren. Ze kwam thuis met een factuur van € 62.45 voor een boek waaraan beschadiging geconstateerd is. Wij sluiten elk jaar de verzekering/regeling af en waren in de veronderstelling dat dit gedekt is. Na een telefoontje bleek dat dat niet meer van kracht is op de dag van inleveren. Heel beroerd en eerlijk gezegd valt de schade reuze mee, amper zichtbaar en geen bladzijde is gescheurd. Mijn dochter heeft het ook direct aangegeven maar de dame bleef bij haar standpunt, ze keurde het boek af. Het is in elk geval zeker niet zo dat het voldoet aan de criteria van van Dijk die ik in een reactie hieronder lees, dat het boek volgend schooljaar niet meer zou kunnen worden gebruikt. Integendeel, onze kinderen hebben het afgelopen jaren meermalen met aan elkaar geplakte boeken moeten doen die er veel slechter aan toe waren. Ik hoor om me heen soortgelijke verhalen en vind het schandalig.

Als de firma Van Dijk educatie het boek gewoon inneemt.
Ze zouden een minder starre houding kunnen aannemen. Ook aan de klantenservice word er alleen maar doorverwezen naar de website. Ook daar heb ik div. mails en vragen achtergelaten die binnen 48 uur opgepakt worden. Helaas is ook dit niet het geval en ik moest maar begrip hebben dat het een drukke periode is en dus een achterstand. Kijk naar uw klanten en ga in eerlijk gesprek. Er is altijd ook nog een middenweg.

dus graag een snelle reactie met een bevredigende oplossing is zeer gewenst.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 juli 2017 om 12:35 geantwoord

Geachte mevrouw,

Volgens onze gegevens gaat het om het boek “Op niveau 2hv leeropdrachtenboek”. Dit boek is aan het begin van het schooljaar nieuw aan u geleverd. Wanneer het boek met meer dan normale gebruikerssporen zal worden ingeleverd dan wordt dit niet geaccepteerd en wordt er een schadebedrag in rekening gebracht. De regeling is hierbij niet van toepassing omdat deze geldig is tot de dag van inlevering. Gezien bovenstaande zien wij geen reden om de schaderekening ongedaan te maken.

VanDijk.

Heeft op 13 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Is ga hier niet mee accoord

Alle klachten die gemeld zijn door ew geerken-ernst