Klacht: Beschadig Iphone 7 Plus

op 22 maart 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik hebt bij Belsimpel een IPhone 7 Plus en Abb van Tele2 Gekocht, daarna alles uit gepakt bleekt de Bereik niet goed te zijn. Hebt ik garantie binnen 14 dagen aan te melden via hun, dat hebt ik allemaal gedaan en de toestel niet meer gebruikt alleen maar in de doos gelaten, toen met opsturen alles na gekeken van beschadiging en alles is orineel in de doos…
Nu komen ze met bedrag wat ik moet betalen 10% voor schade die ik hebt veroorzaakt maar ik hebt helemaal geen gebruik sporen gemaakt.

Heb dit duidelijk gezegd dat dat niet bij mij komt, daar willen ze niets van weten en willen niet met een oplossing komen 🙁 vandaar nu klacht dat iedereen mee kan lezen, dat ze niet eens oplossen.

Dat het gewoon terug word genomen en niet te betalen!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 april 2017 om 13:40 geantwoord

Heeft op 11 april 2017 om 19:20 geantwoord

We zijn nu 11 April en ik hebt u op 4 April gereageerd en u mailt mij weer niet! het is steeds niet opgelost!

Reactie van de melder van de klacht W. de Vries

6 maanden geleden - We zijn nu al Mei, en het is echter steeds niet op gelost.. De beschadiging is niet door mij veroorzaakt, en ze willen de bedrag wat ik gestort hebt niet terug boeken.. Ze hebben nu ook al afgelopen maand april niet eens afgemeld bij tele 2 zodat ik wel factuur kreeg om de rekening te gaan betalen!! - niet afmelden bij Tele2 kreeg opeens facturen (deze is door jullie na mail weer opgelost) - beschadiging niet door mij en dit willen ze niets van weten. (te gek voor woorden ben ik mijn € 98,60 kwijt) Het is al aardig veel fouten nu bij jullie ik wil graag mijn 98,60 weer terug op mijn rekening komt.

Alle klachten die gemeld zijn door W. de Vries