Klacht: Bericht van Syncasso voor betaling

op 14 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik ontving vandaag een bericht van syncasso met een aanmaning om te betalen binnen 2 dagen, ik heb geen onbetaalde rekeningen etc. omdat ik minderjarig ben dus ga ik er van uit dat dit een vergissing of scam is. Het bericht bevat verder geen informatie hoe te betalen behalve een dossiernummer en is op een dringende en onvriendelijke manier geschreven.

Ik ben tevreden als mij uitgelegd word waarom ik dit bericht heb ontvangen en als er voor wordt gezorgd dat het niet nog eens gebeurt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 22 juli 2016 om 08:55 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 22 juli jl. een email bericht verzonden naar betrokkene. Daarin staat aangegeven dat het SMS bericht niet voor betrokkene bestemd is. Tevens hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak wat hierdoor is veroorzaakt. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Everttwix