Klacht: Berekening van beslagvrije voet

op 16 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Had verscheidene malen gebeld, gemaild en per post gereageerd maar men reageerde niet. Weer een brief en opeens reageerde ze wel omdat mijn mentor belde of ze de beslagvrije voet wilde berekenen dit is al vanaf 2012 ze hebben dat gedaan over mijn zorgtoeslag. Had met de ziekenfonds al weer zo ver afgesproken dat ze het maandelijks afhielden maar nee hoor moest gaan betalen aan syncasso nu heb ik niet alleen hen maar ook nog cijb cak die beslag heeft gelegd er lag al een beslag dus vind dat ze niet naar behoren werken had zelf de beslagvrije voet berekend en dat kwam op 14000 en niet op 44 euro zoals syncasso zegt

Als ik het teveel betaalde terug krijg vanaf 2012 zodat ik weer normaal mijn ziekenfonds kan betalen en niet konstant in een kringentje rond loop.
Ben in deze situatie terecht gekomen omdat het uwv me een jaar lang geen inkomen had gegeven omdat ze vonden dat ik kon gaan werken dat was in 2007

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door jetjes1951