Klacht: Bereikbaarheid en status bestelling

op 04 oktober 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OPD is niet telefonisch bereikbaar ivm storing. Tevens is mijn bestelling teruggedraaid van status. Morgen zal de officiele levering zijn middels een bezorgafspraak, maar deze status is nu teruggedraaid naar een eerdere status. Ik heb speciaal vrij genomen deze middag en ze zijn totaal niet te bereiken.

Gewenste Oplossing:

als pakket morgen wordt bezord

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ik heb even meegekeken met uw opgegeven postcode en ik zie inderdaad een bezorging voor morgen staan. Ik zie verder geen aanpassingen staan en morgen zal er gewoon geleverd gaan worden zoals het er nu in staat.

Mocht u liever een andere datum hebben dan kan ik altijd even met je meekijken.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Nog vragen? stel ze gerust!

Groetjes Martje OPD

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:18 geantwoord

De klacht is naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door molenhuis