Klacht: Bereikbaarheid/compensatie

Fitforfree op 02 september 2021 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Fff is zéér slecht bereikbaar op alle mogelijke manieren
Met een we hebben het druk, dus kan langer duren, dan dat je gewend bent op antwoord/reactie is standaard bij hun.
Ik heb vorig jaar in 1ste lockdown de club gesteund, in 2e lockdown hoor je niks van ze
Mijn compensatie, gratis sporten na stop abonnement die ze beweren, dat ik die heb gekozen, zit ik niet op te wachten, want had in maart jl al opgezegd
En bovendien heb ik nog helemaal niks gekozen, moest ook 3x de aanvraag indienen, ging telkens mis

Krijg nu mail: wat leuk dat je bij ons bent langs geweest en hierbij bevestigen wij jouw keuze: gratis sporten na stop abonnement, ik zie dat je abo nog op actief staat, dus die moet je nog beëindigen.

Ik ben al geen lid meer sinds maart jl en ben ook niet langs geweest en heb ook nog niks gekozen

Op mijn mailtjes, messengers wordt dus helemaal niet gereageerd of pas na 4 weken ofzo
Zo ga je niet met mensen om

Ik vraag fff nu om mij mijn 3mnd lidmaatschap terug te betalen, in de tijd dat de club dicht was, als compensatie

Daar ik vorig jaar de club financieel heb gesteund en ze nu zo met mij omgaan en ik absoluut niet meer daar wens (gratis) te sporten:,
3 maand lidmaatschap(3x€17,95) terugbetalen

Alle klachten die gemeld zijn door Fitforfree