Klacht: bereikbaarheid

op 02 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had in een incasso opdracht een betalingsregeling willen treffen maar dit lukte niet omdat de telefoonverbinding steeds na het keuzemenu verbroken werd
en nu zit ik met een groot probleem door een loonbeslag

Gewenste Oplossing:

als syncasso normaal de telefoon opneemt als je belt en ik als mens behandelt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

2 weken geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niek.gieselbach