Klacht: Bereikbaarheid

op 16 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Leuk dat jullie een dienstregeling invoeren en de buslijn 43 weg halen uit ons dorp wadenoijen De bus die mij en mijn kids naar de winkel, dokter, Station passewaaij etc bracht is er gewoon niet Meer er zijn totaal geen reismogelijkheden Meer voor mij ik heb geen auto en was/Ben afhankelijk van die bus…. Ik reisde ook in het weekend vanuit wadenoijen naar geldermalse en savonds weer trug niks klopt Meer.. Waarom haal je in godsnaam. Het enige vervoer uit dit dorp nu Ben ik verplicht met 3 kinderen v 2, 5en 7 te lopen en of fietsen naar mijn bestemming. Terwyl ik met slecht weer of als mijn kids egt ziek zijn alles met de bus deden…. Ik vindt dit egt heel striest en associaal dat jullie niet aan dit soort gezinnen denken en gewoon maar doen waar jullie zin in hebben!!! Kunnen jullie geen uit zondering maken ofzo dat ik gewoon. Met de belbus naar bepaalde bestemmingen Kan reizen zoals ik altyd deed?

Als ik gewoon weer Kan reizen langs de haltes die er waren vanuit wadenoijen met lijn 43 richting Tiel en vanuit wadenoijen naar het station geldermalsen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 december 2016 om 18:06 geantwoord

Beste Fiona 1984,

Uit uw reactie is gebleken dat de nieuwe dienstregeling van lijn 43 niet aansluit op uw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^SH
Arriva Webcare