Klacht: bereikbaarheid

op 08 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik had alleen willen vragen voor a.s. zondag goed te informeren bij de NOS studio sport hoe laat de uitzending betaald voetbal echt is, want afgelopen zondag was het knudde.
Maar mijn klacht s nu dat het best lastig is op de website van de Telegraaf gewoon aan te klikken dat je gewoon een mailtje wil sturen, die geen klacht is.

als u bovenstaande op beide punten verbetert. en wat bedoelt u met he blokje bestand optioneel.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:53 geantwoord

Geachte heer Welmers,

Bedankt voor uw bericht.

Omdat wij graag de ervaringen en suggesties van onze abonnees mee willen nemen in onze bedrijfsvoering, zullen wij uw opmerking registreren en u kunt dan ook verzekerd zijn van een zorgvuldige behandeling van uw opmerking.

Tevens vraagt u wat er bedoeld wordt met \"bestand optioneel\", optioneel betekent dat het niet verplicht is iets in te vullen of te uploaden maar dat u dat zelf mag kiezen.

Verder gaf u aan dat er wordt aangegeven dat uw e-mailadres al bestaat. Indien dit wordt aangegeven bij MijnMedia.nl, betekent dit dat u probeert een account aan te maken wat u al heeft. Volgens onze administratie is er reeds een account aangemaakt onder uw e-mailadres. Wij hebben u een activatielink gestuurd om dit te bevestigen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door wat een onzinnige vraag