Mijn Klacht:
Was niet thuis toen de bezorger pakket aanbood. We hebben u gemist kaartje in bus met mededeling dat morgen pakket opnieuw wordt aangeboden. Onmogelijk om tijdstip op site dhlforyou te veranderen. gebeld met klantenservice. Vier keer werd de verbinding verbroken (waarschijnlijk had medewerker geen zin om eea uit te zoeken) twee maal werd medegedeeld dater sprake is van storing. Wat een faalclub. Half jaar geleden ptecies herzelfde verhaal.
Gewenste Oplossing:
Verlang geen oplossing

