Klacht: Beperkt

op 15 september 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

In 2014 heb ik dus een Paypalrekening moeten openen van mijn Moeder omdat ze me nog te jong vond voor een bankkaart (ik was 16 jaar) maar mijn moeder wist niet echt veel over paypal en had er nog nooit mee gewerkt dus liet ze mij het account je maken , dom heel dom van me heb ik mijn account “Mik stront” genoemd (je ziet zelf dat ik nog heel kinderachtig was) ikzelf heb dit nooit gezegd aan mijn moeder en ze zette maandelijks wat geld over van haar bankrekening. Opeens keek ik op mijn rekening en zag dat hij beperkt was en wist niet wat ik moest doen ( ik ben ondertussen 18 , dus 2 jaar later) en ik heb mijn geld dus nog altijd niet na uren bellen met paypal , telkens vragen ze me om gegevens door te sturen van mijn ID en uittreksels (omdat mijn bankkaccount er op stopt gekoppeld) maar telkens kreeg ik weer de mail waarop stond “de naam op uw documenten komt niet overeen met de naam op het paypal account” dagen lang heb ik geprobeerd om het op te lossen. dus heb ik 2 weken geleden nog eens gebeld en redelijk kwaad geworden aan de telefoon , alweer hetzelfde documenten doorsturen en het werkte niet. De mevrouw die mij hielp zei “verwijder je bankkaccount en add het eens terug” wat ik dus ook gedaan heb. nu kan ik niet meer terugkoppelen en mijn rekening is nog altijd beperkt. het gaat niet zomaar over 10 euro want mijn moeder stortte dagelijks wat geld om opzij te zetten voor mij.

Ik zou gewoon tevreden zijn als ik eindelijk mijn geld op mijn bankrekening heb. Ik weet nu ondertussen dat ik altijd mijn volledige naam moet gebruiken. Maar op die leeftijd doet iedereen wel eens iets doms , niet wetend dat het later voor heel wat problemen zou zorgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miquel Stampaert