Klacht: Beperking op mijn paypal zogezegd gelijt aan andere rekening due nergens ik te zien krijg en ook historische betalingen kan ik niet on line raadplegen

op 06 mei 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Geachte;
Ik heb objecten gekocht op eBay die achteraf door de eBay was verwijderd en ik hed een mail gehad om de objecten niet te betalen , jammer genoeg ik had al betaald met Bpost BPAID met het nummer 5305 5807 2472 1800.
Nadien dat ik het vermeld had bij Paypal zijn al de gegevens gewist dus ik zie niets meer mijn betaling en ook op eBay sedert gisteren alle betalingen aan de objecten verwijderd zijn .
Ik vind dat het niet mogelijk is dat de paypal alles blokeerd en laat mijn niets zien van mijn historische betalingen ik ben geen verkoper wel gewoon particulieer , dat voel totaal niet juist paypal volgens de regels moet mijn beschermen maar nu komt zo over die de verkoper die geschorst is ,is weg met mijn betaaling en oayoal en eBay benen die persoon in bescherming en wissen all mijn historische betaling uit.
Claims zijn open op de aanvraag van eBay en ik al de mails bewaard .

Beste;
De verkoper heeft onterecht mojn betalingen ontvangen , per keers heb ik hem een mail gestuurd maar jrijg geen antwoord daarna heb ik paypal gecotacteerd maar ze hebben alles uitgewist op eBay en ook op paypal vind ik mijn historische betaling niet en ik vind nergens online die objecten die ik betaald heb ,dat vind verre van regelenenten due ik gelezen heb .

Mvg
Masoumeh Seifi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Masoumeh