Mijn Klacht:
Door een foutieve handeling van Ben zit ik al sinds afgelopen vrijdag (21 febr.) zonder telefoon. Ik kan niet bellen of gebeld worden en ik heb het nummer nodig voor mijn werkzaamheden.
Sinds vorige week vrijdagmiddag ben ik er al mee bezig, maar nog steeds geen oplossing! Ik zou binnen 3 werkdagen een reactie krijgen!
Ben er inmiddels goed beroerd van.
Zal het uitleggen:
Er was een (extra) nieuw contract afgesloten voor mijn man (met nummerbehoud) ingaande 21 februari 2025.
Simkaart ontvangen met een tijdelijk nummer. Maar in plaats van het tijdelijke nummer te verwijderen is mijn nummer verwijderd!
Ik had ook al een verkeerde simkaart ontvangen voor de telef. van mijn man. Daar kwamen we vorige week dus pas achter en Ben stuurde me naar de MediaMarkt om een nieuwe simkaart te regelen. Heeft veel tijd en ergernis gekost!
Ik wil dan ook per omgaande herstel van nummer.
Gewenste Oplossing:
mijn eigen telefoonnummer terug!
