Klacht: door fout van Ben is mijn telefoonnummer en abonnement verwijderd

0650552326 op 27 februari 2025 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een foutieve handeling van Ben zit ik al sinds afgelopen vrijdag (21 febr.) zonder telefoon. Ik kan niet bellen of gebeld worden en ik heb het nummer nodig voor mijn werkzaamheden.
Sinds vorige week vrijdagmiddag ben ik er al mee bezig, maar nog steeds geen oplossing! Ik zou binnen 3 werkdagen een reactie krijgen!
Ben er inmiddels goed beroerd van.
Zal het uitleggen:
Er was een (extra) nieuw contract afgesloten voor mijn man (met nummerbehoud) ingaande 21 februari 2025.
Simkaart ontvangen met een tijdelijk nummer. Maar in plaats van het tijdelijke nummer te verwijderen is mijn nummer verwijderd!
Ik had ook al een verkeerde simkaart ontvangen voor de telef. van mijn man. Daar kwamen we vorige week dus pas achter en Ben stuurde me naar de MediaMarkt om een nieuwe simkaart te regelen. Heeft veel tijd en ergernis gekost!
Ik wil dan ook per omgaande herstel van nummer.

Gewenste Oplossing:

mijn eigen telefoonnummer terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over BEN
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0650552326