Mijn Klacht:
Toen ik belde over de hoogte van mijn krediet kreeg ik te horen dat het 3 dagen daarvoor verlopen was. Nu moet ik toegeven dat ik had kunnen weten dat het krediet slechts een jaar geldig was. Maar ik had toch wel een waarschuwing verwacht vanuit groupon dat mijn krediet zou gaan verlopen. Mijn excuss was dat ik een hectische tijd achter de rug had omdat mijn vriendin bij mij is komen wonen. Na 2 pogingen via de klantenservice ben ik nu met een kluitje in het riet gestuurd. Ik krijg geen serieuze reactie op mijn verzoek en krijg slechts de spelregels te horen die ik inmiddels al kende. Ook kon men mij niet vertellen hoe groot mijn krediet nog was. Volgens mijn eigen berekening ruim 100 euro.
Ik heb het gevoel dat ik onrechtvaardig behandeld ben en voel me bestolen ondanks de regels die ik had kunnen weten.
Hopenlijk kunt u iets voor mij betekenen.
Met vriendelijle groet en bij voorbaat dank
Hans Kanis
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik alsnog de kans krijg mijn resterende krediet te besteden.