Klacht: Ben benaderd door dit bedrijf maar nooit wat van weer gehoord

op 12 juni 2016 over rijbewijsconcurrent in de categorie Rijscholen

Vier weken geleden werd ik gebeld door Rijbewijsconcurrent omdat ik me had opgegeven voor een gratis proefles. Ze zeiden aan de telefoon dat er momenteel geem instructeurs beschikbaar waren hier in Beilen en dan het over twee weken wel kon. Ze zouden mij over 2 weken dus weer bellen voor een proefles. Ik kon toen ook de theorie en examenstof boeken voor een prijs van €40,- bestellen. Deze kreeg ik via een link naar mijn email adress toegegestuurd. Ik heb gelijk dit bedrag overgemaakt en het zou ongeveer 3 werkdagen duren tot levering. Even later kreeg ik nog een telefoontje dat er wegens teveel bestellingen geen voorraad meer was en het dus nog 1 á 2 dagen langer zal duren. Ik ben nu al 2 weken extra verder en heb nog steeds niks gehoord en of gekregen. Dit vind ik erg vervelend.

Geldbedrag terug twv €40,-
Of een goede reden voor dit.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over rijbewijsconcurrent

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over rijbewijsconcurrent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelmerv1996