Klacht: beltegoed

op 26 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

25 mei 77 beltegoed , laatste dag , ik heb twee keergebeld , na 10 min. is het gratis dus 20 min.
26/ 5 beltegoed 86 min. dit klopt nie het horen150 zijn .
twee keergebeld beide dames zeiden , de 25 ste krijgt u opnieuw beltegoed , ja!!!! het is vandaag de 26 ste het klopt niet .
ik heb 96 sms , niet eens 1 verstuurd
toen werd er gezegd dat er een storing is gewees en ik niet kan vertrouwen op de app. advies app eruit gooien en opnieuw aanmaken .heb ik gedaan en beltegoed is nog steeds 86 min. sms te weinig .
Als het 25 mei opnieuw wordt 150 belminuten. klopt de 77 niet op 25 mei .
Hopelijk maakt u het inorde .
met vr.groet

CIska – 0621636165

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hanenpoot