Klacht: Beltegoed 10 euro lyca

op 02 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanndaag 10 euro lyca beltegoed opgewaardeerd, 10 euro is van bank afgeschreven maar helaas geen belwaard ontvangen en ook geen bevestiging email ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het geld terug krijgen op dit rekening nummer NL13ABNA0510634710
Op naam farid bakkich
Dank u

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

03-Oct-2017, Farid Bakkich, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Frietje1982