Klacht: kapotte iphone Xs

op 14 februari 2020 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

MENSEN BLIJF WEG VAN DEZE KT BEDRIJF!!!!!!!
Ik heb op 25 oktober een abonnement afgesloten bij Belsimpel. Op vrijdag 7 februari heb ik mijn telefoon bij jullie ingeleverd in filiaal Den Haag ter reparatie. Dit heb ik gedaan vanwege problemen met het scherm. Het scherm hapert en valt soms uit. Tijdens mijn bezoek aan jullie winkel heb ik ook gevraagd om een vervangend toestel. Er werd mij verteld dat dit niet meer wordt gedaan in verband met fraude in het verleden. Dit alleen vond ik erg belachelijk. Waarom zou ik de dupe moeten zijn van andermans gedrag? Verder is mij verteld dat ik mijn telefoon binnen tien werkdagen weer zou ontvangen na het inleveren. Hiermee ben ik akkoord gegaan. Ik verwachtte de week daarop een bevestigingsmail van belsimpel of het reparatiecentrum om te bevestigen dat ze de telefoon hebben ontvangen.

Op 13 februari heb ik een mail van belsimpel ontvangen met daarin een bevestiging dat mijn toestel opgestuurd is voor reparatie. Verderop in de mail staat dat een reparatie gemiddeld 10 werkdagen duurt. Dit is niet wat mij verteld is in de winkel. Ten eerste hoe kan het zijn dat mijn toestel pas na vijf werkdagen opgestuurd is naar het reparatiecentrum. Waar heeft het de afgelopen week gelegen? Tijdens mijn bezoek is verteld dat ik binnen tien werkdagen mijn toestel terug zou krijgen vanaf de datum van inlevering en niet dat de reparatie tien werkdagen zou duren. Ik heb mijn toestel hard nodig in verband met mijn baan. Als ik een vervangend toestel had ontvangen, zou dit niet echt een probleem zijn, maar puur om het feit dat ik geen vervangend toestel krijg verwacht ik ook snelle service van jullie. Dit is zeker niet het geval geweest. Ik loop nu geld mis, omdat ik geen telefoon heb. Intussen betaal ik wel 60 euro per maand voor deze abonnement. Dit vind ik helemaal absurd.

Na aanleiding van de mail heb ik de klantenservice van Belsimpel gebeld. Ik kreeg Johan aan de lijn. Tijdens dit gesprek ben ik minstens drie keer in de wacht gezet. Waarbij ik ook andere collega’s aan de lijn kreeg en vervolgens helemaal opnieuw moest gaan uitleggen wat er aan de hand was. Dit vind ik erg onprofessioneel en zonde van mijn tijd. Uiteindelijk heb ik Lars aan de telefoon gehad. Nou hier werd het zeker niet beter op. Ik kreeg het gevoel dat al deze mensen weinig kennis hadden over de gang van zaken. Lars heeft mij verteld dat ik een nieuw toestel zou ontvangen als het onder de garantie valt. Vervolgens vraag ik hem hoe lang dit zou duren, maar dit weet hij zoals verwacht niet te vertellen. Hoe kan het zijn dat ik de klantenservice aan de lijn heb, maar er geen service wordt geboden. Wat is dan überhaupt het nut van de klantenservice? Aan het eind van het gesprek heb ik geen oplossing aangeboden gekregen waarmee ik tevreden was. Om deze reden heb ik aangegeven dat ik een mail zou sturen, omdat ik als klant erg ontevreden ben over de gang van zaken.

Wat ik nu van jullie verwacht is dat ik een mail ontvang met een oplossing. Of ik krijg mijn telefoon gerepareerd terug of ik krijg een nieuw toestel en ik ontvang een vergoeding voor het geld dat ik heb misgelopen.
MENSEN BLIJF WEG VAN DEZE KT BEDRIJF!!!!!!!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door qwamezz