Klacht: Beloofde refund 2 maanden later nog steeds niet terug

op 29 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

3 oktober heb ik contact gehad met een ns medewerker via twitter, deze had mij aangegeven dat hij €27 terug zou storten en dat ik wel vast nieuwe kaarten kon bestellen. nieuwe kaarten besteld, maar de refund laat wel erg lang op zich wachten. gestelde tijd door andere ns medewerker is 3 weken na toezegging, dit is inmiddels al 8 weken

Dit bedrag met de wettelijke rente die hierover gerekend dient te worden (2%) retour op mijn rekening op zeer korte termijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 januari 2017 om 12:22 geantwoord

Geachte mevrouw Timmer,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 29 november 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw verzoek om terugbetaling 29 november 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door _Asrael_