Klacht: beloofde coupons niet ontvangen en geen reacties!

op 09 april 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 bestellingen gedaan en ontvangen maar bij beide bestellingen, waren 2 horloges stuk en bij 2 horloges was het glas al gebroken bij aankomst, ik heb dit gemeld bij miniinthebox, van 1 horloge werd er een coupon beloofd die ik neit heb gekregen, van een andere vraag ook een coupon beloofd,vraag staat op gesloten maar nooit meer een coupon ontvangen en van een ander horloge wat niet meer liep heb ik al 2x melding gemaakt en krijg ik gewoon geen reactie.Ik vind het belachelijk dat ze helemaal niet per mail of telefoon bereikbaar zijn, en er totaal geen reactie komt op mijn vragen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn 2 beloofde coupons krijg en voor het andere horloge ook een refund, of gewoon mijn geld terug op de rekening want dan hoef ik tenminste niet nogmaals te bestellen daar!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 augustus 2013 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door lisetteg