Klacht: Beloftes zijn leugen

op 01 april 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Belofte: voor 23.30uur besteld volgende dag in huis. Dat is dus niet waar. Bel ik op om te vragen hoe of wat, wordt mij beloofd dat het dan de volgende dag bezorgt wordt op mijn werk omdat ik dan niet thuis ben. Niks van dit dus. Nu dus al 2 dagen zonder telefoon en er wordt niet voor een oplossing gezorgd. En ondertussen zit ik dus zonder telefoon. Weekend staat voor de deur en ik ben mijn geld ook kwijt. Mag het ook niet in de winkel ophalen, ja als ik opnieuw betaal, schandalig!

Als ik vandaag mijn telefoon bezorgt krijg. Of er een andere oplossing komt zodat ik vandaag weer online ben met mijn telefoon die ik heb besteld.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 12:39 geantwoord