Klacht: Beloftes niet waargemaakt

op 07 oktober 2016 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

Bij bovengenoemd bedrijf een vw golf plus gekocht. In koop overeenkomst vermeld dat grote beurt wordt gegeven, lak beschadigingen gerepareerd en reserve wiel geleverd. Bij aflevering grote beurt twijfelachtig, daar tankje ruitensproeier bijna leeg was, lakschades niet bijgewerkt en geen reserve wiel. Ook was er geen tweede sleutel aanwezig, die was bij zijn compaan G.J.de Vroom.
Het is nu twee weken later en nog niets gebeurd. Wel door hun gemeld dat een vrachtwagen was gestolen met daarin alle sleutels.Diverse malen werd mij beloofd dat lakstift enrervewiel persoonlijk zou worden afgeleverd. Helaas tot nog toe niets ontvangen.

Als beloften worden waargemaakt en compensatie voor kosten tweede sleutel

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bertje44

1 maand geleden - Tot op heden 02-11-2016 nog steeds klacht niet opgelost. Zelfs nog geen contact meer geweest

Alle klachten die gemeld zijn door bertje44