Klacht: Beloftes maken niet waard

op 03 juni 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb een verlenging met toestel via GSMWeb op 11 mei 2016. Ik verwacht uiterlijk op 13 of 14 mei het toestel te ontvangen. Ik kreeg geen bericht niets. Toen heb ik een email geschreven naar GSMWeb over het contract of die wel goed is of niet. Toen heb ik gebeld op 25 mei, toen pas kreeg ik te horen dat het toestel nog niet te leveren is. En moet dan afwachten daarop volgende week. Er is wederom geen contact via de mail dus ik weer bellen op 3 juni. 2x in de ochtend en in de middag. In de ochtend zei den ze hij nog niet binnen en of ik later in de middag terug willen bellen. In de middag gebeld, toestel is nog niet binnen. En ik moet weer wachtend volgende week.

Ik vind de service van GSMWeb erg slecht. Als zij weten dat het toestel nog niet binnen is dan kunnen ze toch een mail sturen omdat te zeggen? Neen, ik moet weer bellen, dat hoeft niet zij die persoon u moet maar gewoon afwachten. Wij sturen wel een bericht naar u als die binnen is. En zo kan ik lang en lang gaan wachten zonder enige bericht. Wat kost het nou om een mail te sturen om te zeggen dat het voorlopig nog niet binnen is. Neen, zij die persoon zo is GSMWeb niet. En waarom niet, dat is toch een service tegen de consument? Slecht....nooit meer via GSMWEb heb genoeg ervan. NU maar afwachten wanneer krijgt ik mijn toestel.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tuban