Klacht: Belofte wordt niet nagekomen om iPhone x te leveren

op 13 december 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

– Pre Order van de iPhone X geplaatst op 27-10-2017
– Verwachte leverdatum: 2/3 weken (vanaf 3-11-2017).

Na diverse telefoontjes naar GSMWEB krijg ik te horen: ”U bent een van de eerste die de iPhone heb besteld. Vandaag krijgen wij een levering en u iPhone zit waarschijnlijk erbij.” Volgende dag bel ik nogmaals en krijg ik te horen ”we hebben geen levering binnen gekregen, volgende week dinsdag krijgen we wel een levering,weer gebeld ze hadden weer niets gekregen en zouden vrijdag weer een partij binnen krijgen, weer niets geleerd gekregen, bel ik weer terug zeggen ze we hebben tot nu geen leveringen binnen gekregen door Apple en t-mobile dus nog even geduld a.u.b.”. Dit krijg ik elke keer te horen. Het is inmiddels 13-12-2017 .
Ik weet nog steeds niet wanneer mijn telefoon geleverd zal worden na 5,5 weken wachten.

Ik ben er helemaal klaar mee. Waarom kan belsimpel binnen 1 werkdag leveren ?

Echt de laatste keer dat ik bij gsmweb iets bestel en zal niemand aanraden om daar iets te bestellen.

Als mijn telefoon deze week nog geleverd zou worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kadir Atmaca