Klacht: Belofte Tablet

op 25 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In december heb ik een abonnement afgesloten met gratis tablet. In januari ontving ik een doos met alle benodigde materialen. Echter geen tablet. Na contact met Ziggo bleek dat ik binnen 4 weken een code zou ontvangen, waarmee ik bij Mediamarkt de tablet op kon halen. Na 4 weken was de code er niet. Ik heb gebeld in febuari, ontving excuses en het proces werd opnieuw in gang gezet. In maart heb ik opnieuw gebeld, ik ontving excuses en een maand extra zenders waar ik niets aan heb en het proces werd weer opnieuw in gang gezet. ik heb toen al aangegeven dat ik moedeloos en zonder vertrouwen was. Begin April maar weer gebeld, hetzelfde verhaal. HET PROBLEEM is dat je niet voorbij de aardige medewerker komt en dus in een cirkel blijft ronddraaien. Ziggo verwijst de schuld naar mediamarkt die blijkbaar de coade niet afgeeft. Maar daar heb ik niets mee te maken. Ik sluit een contract bij Ziggo en zij beloven als onderdeel van deal een tablet.
Mijn ergenis is enorm groot, ik voel mij misleid en ga het abonnement opzeggen.

Als ik tussen nu en 2 dagen een tablet ontvang, een echt excuus en een korting op de komende drie rekeningen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KiBa