Klacht: Belofte over kortingscodes niet nakomen+een hele slechte site

op 28 november 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

De site van Boohoo is ontzettend slecht. Hij is heel traag en als ik spullen in mijn winkelwagentje heb zitten sluit hij opeens de site af waardoor mijn winkelwagentje weer leeg is. Hierdoor moet ik alles opnieuw gaan zoeken. Ik vind dan ook maar de helft van mijn gekozen spullen terug, waardoor ik deze niet kan kopen. Want ja het is opeens niet meer te vinden op hun site. Wat daar ook nog bijkomt is dat ze zeggen dat je en korting krijgt en geen verzendkosten hoeft te betalen. Het is dus niet of korting of geen verzendkosten. Nee, want ze zeggen duidelijk op hun site dat het samen kan. Als ik de codes hiervoor wil invoeren kan ik er maar een invoeren. Dus niet alle 2, wat ze wel op hun site vermelden. Ik heb dus alsnog 7 euro verzendkosten moeten betalen. Ik vind dit zwaar belachelijk, zeker omdat ik voor 150 euro aan spullen heb gekocht en het zelfs op hun site wordt aangegeven dat het wel kan. Dit is bij meerdere van hun kortingscodes zo. Ze zeggen dat deze gecombineerd kunnen worden, maar dat is helemaal niet waar.

Ik ben tevreden als de site fatsoenlijk werkt zonder steeds uit te vallen en pas als ze mij mijn verzendkosten terug geven, omdat op de site staat dat ik die eigenlijk niet eens hoefde te betalen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kraai1233