Klacht: belnder

op 22 mei 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Geachte heer, mevrouw,

Vorig jaar met moederdag heb ik een blender gekregen, het betreft het type Tefal Blendforce blender BL3008 met ref. 8080013651.

Al snel ging er eea mis. De hakmolen die je onderaan de kan moet schroeven laat regelmatig los. Dan hebben we bv een hele kan smoothie gemaakt en als je de kan van het apparaat wil halen, laat de hakmolen los en valt alles aan de onderkant eruit, weg smoothie. Dit heb ik meerdere keren gehad. Ik maak de hakmolen altijd heel goed droog, ook de rubber en draai het ook super vast op de kan, want ik wil neit voor verrassingen komen te staan. Ik gebruik al helemaal geen bevroren fruit meer, want dan weet ik dat het meteen mis gaat. Terwijl op de verpakking van dit fruit gewoon staat dat je het fruit bevroren in de kan kan doen en jus d’rorange erbij en klaar. Nou niet doen, dan kan ik weer de hele keuken dweilen en ben ik het geld weer kwijt wat ik aan fruit heb gekocht.

Dat is dus herhaaldelijk gebeurd en vamorgen wederom, ik ben nu zo boos, dat ik het apparaat heb aangepakt en in de prullebak heb gegooid. Wat een waardeloos apparaat, echt waar. Ik dan dacht ik altijd dat Tefal een zeer goed merk zou zijn, maar helaas.

Ik wil weer een nieuwe blender, omdat wij heel graag smoothies drinken, maar moet dus op zoek naar een blender waar de onderkant gewoon vastzit en geen aparte hakmolen weer, want ik ben zo teleurgesteld in dit apparaat, echt vreselijk.

Hopelijk doen jullie hier iets mee, echt een tip voor jullie om dit artikel eens goed te bekijken en eventueel uit de handel te nemen, want dit is zeer slechte reclame voor Tefal. Zoals ik al eerder zei, dacht ik dat Tefal altijd een goed merk was (ik heb al meerder apparaten van jullie gehad), maar zal nu gaan uitkijken naar een ander merk, of een met vaste hakmolen. Maar deze zal ik aan niemand aanbevelen en ik zal ook zeker zeggen dat men geen blender moet kopen met losse hakmolen van Tefal.

Anita Decker

een nieuw ander apparaat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Decker