Mijn Klacht:
Het is belachelijk hoevaak er gebeld wordt met een ander nummer.. dan neem je een keer op omdat je eigenlijk iemand anders verwacht… lees wel een belangrijk telefoontje uit het ziekenhuis!
Hoe moeilijk het is om door het bandje te komen van wat de medewerkers moeten oplezen. Mij zomaar een goedkoper aanbod willen doordrammen om af te sluiten.
We hadden met 5 minuten klaar kunnen zijn, maar 28 minuten verder en 9x te hebben gezegd dat ik niks aangesmeerd wilde krijgen! Ze nogmaals het hele voorstel vertelde. Ik vroeg of ze ook werd betaald om naar de klant te luisteren , maar dat hoefde ze niet te doen.
Ben echt helemaal klaar met deze telefoontjes. Begrijp ook dat mensen die snel ergens intrappen hier intuimen en daar best gevolgen aan vast kunnen zitten voor die mensen, spreek uit ervaring dusja..
Toen ik vroeg waar ik een klacht kon indienen, wist mevr dat niet en kon mij wel doorverbinden met het belmenietregister.
Dat werkt niet, want dat heb ik al tig keer gedaan..
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen dat het gesprek beluisterd word door een leidinggevende, want dit kan echt niet. Er zijn grenzen.
Een excuus zou ook op zn plek zijn vind ik zelf.
Echt gewoon stoppen met dit soort belletjes, als mensen willen overstappen besluiten ze dat zelf wel en hebben ze daar geen doordrukbelletjes voor nodig.
