Klacht: Bellen tijdens rijden

op 25 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

25 februari 2018

Ik zit in de bus 29 Brunssum via Hoensbroek die om 15:29 aankomt in Hoensbroek en de busschaffeur zit gewoon te bellen met zijn mobiele telefoon tijdens het besturen van een bus met passagiers hierin. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Het gesprek ging over koetjes en kalfjes. Het ging niet over een telefoon gesprek over een defecte bus of wat dergelijks. Dit is gewoon het in gevaar brengen van de passagiers en zichzelf. Ik voelde me niet veilig en was bang dat de chauffeur te afgeleid was om bij de eind bestemming te komen.

Gewenste Oplossing:

Dat er niks is gebeurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 februari 2018 om 06:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Esmaaj.a,

Ik schrik ervan dat je aangeeft dat de chauffeur aan het bellen is tijdens het rijden. Dit mag absoluut niet, ook onze chauffeurs horen zich aan de verkeersregels te houden. Als je dit ziet dan mag je de chauffeur hier zeker op aanspreken. Ik stuur ook je signaal intern door zodat we hoor en wederhoor kunnen toepassen.

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Esmaaj.a