Klacht: bellen mijn opnames

op 16 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedankt KPN om mij bijna 15 minuten(90 cent p.m.) aan de telefoon te laten wachten, voor een vraagklacht, en dan de verbinding te verbreken.
Ik belde omdat al mijn t.v. opnames zijn verdwenen. Ook de geen die ik nog wilde opnemen. Tijdens 3 maanden in het buitenland had ik diverse series opgenomen, welke ik heel graag wilde bekijken. Gisteravond kon ik ze nog bekijken en nu vanmorgen zijn ze allemaal weg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra ik al deze series terug heb op mijn opnames. Ik had nog circa 60% ruimte over.
Ik ben tevreden wanneer KPN het geld terug stort van het nodeloos wachtenverbreken van mijn telefoontje. Plus het nutteloos gebruik van energie, door het verloren gaan van al mijn series.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m schellenbach