Klacht: BELEID omtrent de 75% korting in de uitverkoop voor management als personeel

op 13 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte Heer/ Mevrouw,

Vandaag was ik in het Kruidvat in het Rond in Houten en haalde uit een grote bak(75%) korting enkele kledingstukken.
Deze zaten niet meer in de verpakking dus geen zichtbare gele stikker.
In deze bak lag heel veel kleding niet meer in de verpakking.
De mevrouw aan de kassa vertelde mij zonder verpakking met gele sticker geen korting.
Hierop antwoorde ik, dat veel kleding in de bak lag zonder verpakking.
Zij ging niet in op mijn hint dat ze de spullen zo snel mogelijk er uit moest halen.
Een paar weken geleden had ik precies de zelfde situatie ook weer in Houten.
Ik kreeg niks voor 75% mee en ik wist zeker, dat het in de uitverkoop was want bij een Kruidvat in Nieuwegein lag het wel in de verpakking met gele sticker alleen niet mijn maat.
Vandaag kreeg ik het niet ook weer niet mee voor 75% korting dus ga ik nu naar een andere Kruidvat en koop het als nog
Ik koop veel bij het Kruidvat en ook in de 75% regeling maar ik snap het niet.
De dames achter de kassa in Houten hebben natuurlijk hun instructies maar laat niet iemand een poos in een bak zoeken als hier niks van klopt.
Mij lijkt of je laat jouw personeel meer kontrolleren zodat dit minder wordt en misschien een hint een aankondiging in de zaak de kassa geeft de juiste prijs aan en daar zit tevens ook een probleem.
Bij de ene Kruidvat is de korting nog niet verrekend in de kassa en doen ze dit handmatig de korting er af en het andere moment scant het systeem de korting direct.
Misschien een oplossing dat de kassa’s in elk Kruidvat filiaal het zelfde aangeeft al koop je wat in Groningen of Houten.
Misschien een tip voor de zaak in Houten meer oog houden dat zoveel mogelijk dingen in de verpakkingen blijft en is het losgerukt zo snel mogelijk het opnieuw in verpakkingen stoppen zeer zeker in de uitverkoop.
Dit is naar mijn meningen ook een zaak goed onderhouden

Ik moet het personeel nageven, dat zij niet afweken dat wat de kassa aangaf betaal je alleen deze kassa geeft niet altijd de goede opruimingsprijs aan en dat heb ik zelf ondervonden.
Vandaag 13-8-17 ben ik speciaal naar Houten gereden en ik kom met een frustrerend gevoel thuis.

Dit moest ik even kwijt.
Verder verkoopt het Kruidvat prima producten en dat is ook mijn probleem niet.

C. Versluis

Met vriendelijke

Dat dit mij niet meer overkomt want ik ben eigenlijk wel wat boos.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Versluis