Klacht: Beledigd door kassamedewerker bredius

op 28 september 2017 over Woonstore in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag heb ik aankoop gedaan bij woonstore capelle aan den ijssel. Ik had 2 grote tassen bij me ik wist niet dat ik niet met mijn tassen naar binnen mocht lopen. Ik wist jullie huisregels ook niet. En geen enkele medewerker ging me zeggen dat ik niet met grote tadden naar binnen mocht. Dat waren grote boodchappentassen wat ik bij me had. Ik ging relax rond shoppen bij jullie winkel om 17:27:57 uur door Bredius bij de kassa ging ik mijn aankoop afrekenene. Ze ging mij op een grove en slechte houding en toon op eens mijn aanvallen van mag ik jou tassen controleren , ik vonf zeer beledigen . ik was zo erg gekwetst door haar dat ik zeer gedchrokken was. Ik ben door haar zware hartkloppingen gekregen . waardoor ik toen uit de winkel kwam bijna onwel was geworden. Ik vind niet erg dat zjj mijn tassen ging controleren, en ik heb zeker ook respect voor jullie store , ik vond alleen jammer dat ik jullie regels niet wist dat ik niet met grote tassen naar binnen mocht lopen . en ik vind ook erg dat geen enkele medeweker tegen mij ook niks zeggen dat ik niet met grote boodschaptadden naar binnen mocht lopen. Totdat ik kwam bij de kassa om afrekenen werd ik zwaar gekwetst en beledigd door dat kassiere, op de bon staat een naam Brediuss. Ik ben door haar zware hartklopping opgelopen, ze vertoonde een zeer slechte houding naar mijn toe, en ik voelde zeer gekwetst en beledigd. Ik ben zeer ongepast en niet met respect door haar behandeld. Ik heb op dit moment door haar ernstige hartkloppingen die niet goed gaat met mij. Graag uw reactie
Mijn telefoonnummer 0621330073

Prachtige store om te shoppen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonstore

Reactie van de melder van de klacht Shohreh arabha

1 maand geleden - Graag wil ik dat ik met woonstore capeelle aan den iijssel in gesprek ga hierover en dat ze mijn klacht seieus oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonstore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shohreh arabha