Klacht: belcredits

op 11 januari 2014 over Mafiaway.nl in de categorie Internet Games

ik ben opgelicht door ismoo in het spel voor 296 euro omdat hij zij dat ik 150 gratis sms’jes kon versturen in het spel omdat ik beginner was en dat geloofde ik omdat hij me heel aardig leek maar achteraf hoor ik dus dat die een bedrieger was en waar ik het kon vinden ik moet telefoon rekening nog betalen hij komt 24 januari maar ik vind dat het beter in het spel moet aangegeven worden dat als je online komt meteen krijgt de zien wie de oplichters zijn want ik ben er nu ingeluist voor 296 en ik wil dat niet betalen.

ik zou graag willen dat ik die 296 niet hoef te betalen jullie mogen alles afpakken want ik kreeg 80miljoen money van hem opeens maar haal asje asjeblieft die 296 van mijn rekening af want mijn ouders vermorden me als ze dit te weten komen en hun moeten mijn telefoon rekening betalen. ik zit nu gewoon bijna te huilen eigenlijk want ik ga er echt aan als ze dit zien plies doe het voor me en laat beter zien wie de oplichters zijn ik heb alleen geen foto of zo zo maar heb wel de sms'jes nog op telefoon en ik weet dat zijn sms voor spel betaal ch was maar u moet me echt geloven ik ben hier gewoon op gelicht

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mafiaway.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mafiaway.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesley.heuvel