Klacht: Belbus alweer niet gekomen zonder te melden

op 06 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

Het is al de derde keer dat ik een belbus bestel voor de lijn 577 regio Gouda.
De aanname gaat prima maar vervolgens sta ik op het verlaten station Gouda minstens 45 min te wachten op de belbus. Omdat ik geen andere mogelijkheid heb om naar huis te komen en niet meer verwacht dat een voertuig na 45 min komt opdagen moet ik mijn ouders bellen.
Deze zijn echter niet altijd beschikbaar. De kans bestaat dus dat niemand mij kan ophalen en ik vervolgens een nacht op het onveilige Gouda station moet overnachten.

Het meest ongelofelijke is misschien nog wel dat het bedrijf die de belbus regelt (niet arriva zelf) de telefoon niet opneemt als ik hen bel.

Ongelofelijk wat een slechte service en wat een gevaarlijke situatie waar ik in gebracht word.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een verontschuldiging van Arriva, een ander bedrijf dat de belbussen regelt(ipv Atax de Vries personenvervoer) en een betere communicatie wanneer de belbus verwacht kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste 0878705, Oh nee! Niet leuk om te lezen dat je al voor de derde keer ervaart dat de belbus die jij gereserveerd hebt niet op komt dagen. Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden, maar ik heb dan nog iets meer informatie van jou nodig. Kun je aangeven hoe laat je met belbus 577 wilde reizen? Bij welke halte wil je op de bus stappen en in welke richting wilde je reizen? Kun je ook aangeven wanneer de belbus voor de derde keer niet op is komen dagen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 0878705,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door 0878705