Klacht: Belbus

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Gisteravond (17-februari) moest ik werken. Na het werk wou ik de bus naar huis pakken. Mijn werk is in grubbenvorst en ik moest naar Venlo. Om 23:03 belde ik naar het 0800 nummer voor de belbus. Deze bleek dus gesloten te zijn. er staat dat je MINIMAAL een uur van te voren moet bellen. Om 00:24 is er een belbus dus heb ik de tijd tot 23:24 de belbus te bellen. Er staat nergens vermeld op de bordjes dat de lijn om 23:00 gesloten is. Nu heb ik lang in de kou moeten staan en uiteindelijk maar een taxi besteld. Dat was heel prijzig. Met vriendelijke groet, Demi Nijsten (18 jaar) Uit Venlo

Ik ben tevreden als ik hier reactie op krijg en er iets geregeld kan worden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 06:22 geantwoord

Beste Deminijsten,

Wat balen dat je de belbus niet meer kon reserveren! Het klopt dat onze telefoonnummers geopend zijn tussen 6.00 en 23.00 uur. https://www.arriva.nl/limburg/reisinformatie/aanvullend-vervoer.htm Minimaal een uur van tevoren reserveren betekent echter dat je ook méér dan een uur van tevoren kunt (moet) reserveren. Als je wilt kun je zelfs voor de hele maand vooruit alvast de bus reserveren.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Deminijsten