Klacht: Belangrijk

op 26 juli 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Om te beginnen was mijn uitschrijving keurig (volgens de regels) voltooid, nadat ik deze (tevens volgens hun regels) heb ingediend.
Dit was gewoon vanuit mijn luie stoel te doen, maar ergens in maart dit jaar nog even voor de zekerheid nagevraagd. (Bij de overigens knappe manager!)
Uit de (tenenkrommende, vol taal- en spelfouten) reacties op deze site snap ik de klachten eigenlijk niet. Onder andere dat mensen niet snappen dat het abonnement na het eerste contractjaar maandelijks wordt verlengd indien je niet opzegt. Het zou toch vreemd zijn als bv je mobiele telefoonabonnement automatisch na een jaar wordt beëindigd?
Al met had ik mijn abonnement opgezegd wegens een kleine blessure en ook wist ik van te voren dat tijdelijk stoppen niet mogelijk is. immers, de prijs is al zó laag dat dit is ingecalculeerd. Staat ook duidelijk in de algemene voorwaarden. En ja, er zijn sportcentra waar ik het abonnement kan \”bevriezen\”, maar daar betaalt men ruim €50,- per maand dus uiteindelijk is dat veel duurder. Simpel rekensommetje, maar ach, zoals ik al zei, de vele taal- en spelfouten geven aan wat het gemiddelde niveau is van deze \”boze\” ex-leden… ik kom na mijn vakantie graag weer terug bij Fit For Free (Overvecht)

Ben ik al! Krijg altijd persoonlijke aandacht en er wordt me vriendelijk gedag gezegd, goede sfeer dus gewoon top

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 juli 2017 om 11:39 geantwoord

We zijn blij verrast door deze melding! Wat een ontzettend lief bericht op klacht.nl, Jana. Dat doet ons erg goed en we glimlachen dan ook van oor tot oor. ;) We wensen je een hele fijne vakantie en we zien je graag daarna weer terug bij onze club Overvecht! Liefs.

Alle klachten die gemeld zijn door Jana_