Klacht: Belachelijke vergoeding na mislopen inkomsten

op 26 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een aantal weken last van traag internet en steeds uitvallend signaal tv…

Gisteren 24-8-2017 was daar de druppel de gehele dag geen internet en tv etc door een storing.
Aangezien ik een eigen bedrijf heb vanuit huis heb ik de hele dag niet kunnen werken en heb ik inkomsten misgelopen…
Na een boze tweet ( wederom) werd mij in een dm naar mij. Tel nr gevraagd om tot een passende vergoeding te komen voor het mislopen van mijn inkomsten..
Zojuist gebeld en er werd mij 5€ geboden voor de hele dag. Tevens kon het niet dat ik nog steeds slecht signaal had want hun zagen immers niet dat er storing was..
Kijk ik ben ruim het honderdvoudige misgelopen en ze hoeven echt niet alles te vergoeden maar 5€….
Ziggo komt er hier iig niet meer in..

Gewenste Oplossing:

Groter deel van de misgelopen inkomsten gedekt.
En wanneer ze beloftes nakomen ipv van vooruitschuiven of niet nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincje33