Klacht: Belachelijke service!

op 07 september 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 augustus heb ik een naaimachine van 90,00 euro besteld op de webshop van Blokker. Deze zou de 18de geleverd worden. De 19de had ik het pakketje nog niet, waarna ik heb gebeld met de klantenservice van Blokker. Zij vertelde mij dat het pakketje op 18 augustus om 14:00 uur bij mij thuis is afgeleverd. Mijn vriend en ik hebben het pakketje echter beiden niet aangenomen omdat wij toen beiden aan het werk waren.

Ik woon in een studentencomplex waar bijna 400 studenten wonen. Geen idee waar dit pakketje is afgeleverd, maar ik heb geen aflever/ophaalbewijs in mijn brievenbus gevonden. Mijn buren hebben het pakketje ook niet voor mij aangenomen.

Na 5 keer met verschillende medewerkers van Blokker klantenservice aan de telefoon te hebben gehangen, en een aantal mailtjes over en weer, vertellen zij mij doodleuk dat ik maar bij alle 400 studenten moet aanbellen om te vragen of zij misschien mijn pakketje hebben aangenomen. Ik krijg mijn geld niet terug en geen vervangende naaimachine.

Toen ik hen vroeg of zij op z’n minst bij Post NL wilde informeren wie er dan getekend had voor mijn pakketje, hebben zij contact opgenomen met Post NL. Post NL wist Blokker te vertellen dat er niet is getekend voor het pakketje omdat dat niet nodig was volgens hen.

Ik vind het ronduit belachelijk dat zowel Blokker als Post NL zich niet verantwoordelijk voelt voor de vermissing van mijn pakketje. Ik heb netjes betaald en heb niks geleverd gekregen. Het is mijns inzien de fout van Post NL door het pakketje gewoon ergens af te leveren zonder dat er ook maar iemand voor hoeft te tekenen. Daarnaast is de oplossing van Blokker ronduit belachelijk. Ik moet nu voor iets wat niet mijn fout is geweest, bij 400 mensen aan gaan bellen of zij mijn pakketje misschien hebben aangenomen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de naaimachine ontvangen waarvoor ik betaald heb, of mijn geld terug. Ik heb nu namelijk betaalt voor iets wat ik niet ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 07 september 2015 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kalloe,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het zeer vervelend dat uw bestelling na aflevering zoek is geraakt. Uit navraag bij Post nl krijgen wij enkel te horen dat het pakket op het opgegeven adres is afgegeven. U geeft echter aan dat dit niet is gebeurd. Ook bij uw buren is het pakket niet afgeleverd.

Wij hebben uw zaak wederom intern besproken. Het is voor u ondoenlijk om bij alle bewoners van uw studentenhuis te moeten nagaan of uw pakket daar afgeleverd is. Bovendien gaan wij er vanuit dat als iemand het pakket voor u aangenomen heeft, deze uw pakket inmiddels wel bij u had aangeboden. Daarom is er besloten om voor u een nalevering uit te voeren of een retourbetaling.

U heeft inmiddels in het telefonische contact van vandaag aangegeven dat u geen nalevering meer wenst maar een retourbetaling. Deze hebben wij daarom voor u aangevraagd.

Wij begrijpen dat u door de gehele situatie veel ongemak heeft ondervonden. Hier bieden wij onze excuses voor aan.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Blokker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door maaktniksuit