Klacht: belachelijke prijsopgaaf, meer dan de waarde van het toestel

op 13 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn scherm van Samsung S7 EDGE werkt niet meer,lijkt op fabrieksfout, maar dynafix komt met iets anders doordat er een kleine krasje op mijn toestel zit op de lens van mijn telefoon zeggen ze dat het niet onder de garantie valt, kosten, meer dan 400 euro. Wat zijn mijn rechten als ik het hier niet mee eens ben

Ze hoeven de camera niet te repareren, en ik hoef ook geen 2 jaar nepgarantie te hebben, maar laten ze maken wat onder de fabrieksgarantie is, dus geen nieuwe camera.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Daar wij een officieel reparatiebedrijf zijn dienen wij alle geconstateerde defecten te repareren. Dit toestel heeft op meerdere plekken valschade, waaronder ook aan het display. Deze prijsopgave is dan ook terecht opgemaakt conform de garantievoorwaarden en zal ook gehandhaafd blijven. Uw verzoek tot een deelreparatie van het toestel kan niet gehonoreerd worden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 september 2017 om 14:31 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Fuat Arik3