Klacht: Belachelijke premieverhoging van 56,6%!!

op 18 mei 2016 over Verzekeruzelf.nl in de categorie Verzekering

Mail gekregen van verzekeruzelf.nl met daarin de mededeling dat de premie fors omhoog gaat. Inderdaad fors… met wel €18,30 per maand.
De huidige premie voor mijn triple A autoverzekering is €30,96 en wordt verhoogd naar €49,26. Dat is een verhoging van 56,6%
Precies een jaar na aanvang van contract komen ze met deze verhoging met als onderbouwing dat van elke euro die betaald wordt aan premie er €1,09 aan schade wordt uitgekeerd. In het antwoord van dhr. Nabuurs van verzekeruzelf.nl wordt aangegeven dat reeds enkele jaren blijkt dat er te veel aan schade wordt uitgekeerd. Dus men weet hier ook al enkele jaren van. Toch kon ik vorig jaar een triple A autoverzekering afsluiten voor €30,96. Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat ik niet de enige ben die zo behandeld wordt, Het gebeurt helaas regelmatig, en vaak na een jaar. Mensen, kijk uit met deze club van oplichters!

Wanneer men stopt met deze oplichting en mensen niet lokt met een lage premie om deze vervolgens met meer dan de

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verzekeruzelf.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Verzekeruzelf.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verzekeruzelf.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verzekeruzelf.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 14:29 geantwoord

Beste meneer,

Wij begrijpen dat een premieverhoging ontzettend vervelend is. Zeker als de verhoging zo hoog is als in uw geval. We hebben u zojuist gebeld met een uitgebreidere uitleg. Heeft u naar aanleiding van dat gesprek nog vragen? Dan helpen we u graag verder via de mail: klantenservice@verzekeruzelf.nl.

Verzekeruzelf.nl

Alle klachten die gemeld zijn door marcdeby