Klacht: Belachelijk slechte service

op 23 april 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

Vorig jaar juli hebben wij een contract met internet en tv afgesloten bij online.nl.
In het begin werkte alles fantastisch, maar na verloop van tijd kwamen er steeds meer storingen en werd tv en internet steeds trager. Op den duur ook in het merendeel van het huis geen ontvangst.

Een paar keer over gebeld, maar online beweert nu dat er nooit over gebeld is.
Online gebeld met de mededeling dat we op wilden zeggen ivm ondeugdelijk product, maar was niet mogelijk, want we zouden ook een telefonisch abbonement hebben.

Dit heb ik vervolgens zelf uitgezocht, maar dit bleek niet waar te zijn.
Vervolgens weer gebeld en ineens was het geen probleem.
Maar, een aantal weken later wordt er wel 200 euro van mijn rekening gehaald ivm resterende maanden. Dacht ik niet

Online heeft laten weten dat het beter is als ik dat bedrag toch terug betaal, want in hun systeem staat niet dat wij klachten hebben gemeld.
Na deze email heeft online ook niets meer laten weten.

Zoals ik op verschillende sites zie, zijn er genoeg klachten over hetzelfde probleem, dus 200 euro extra betalen voor een product dat niet werkt, is hetzelfde als vragen of ik voor zonlicht wil betalen.

Als ik geen 200 euro meer hoef te betalen. Anders ga ik naar de tv :)

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 19 mei 2020 om 11:37 geantwoord

Heeft op 19 mei 2020 om 11:49 geantwoord

Dat is inderdaad jullie kant van het verhaal, die ik inmiddels, al 5x heb aangehoord.
Hebben jullie mijn aangetekende brief die ik 3x verzonden heb, inmiddels ook gelezen.
Wij hebben namelijk meerdere keren gebeld over klachten, maar daar kunnen jullie niets over vinden.
Dat is makkelijk! Als het je niet aanstaat doe je gewoon alsof je van niks weet.
Ik heb gisteren al contact gehad met mijn advocaat.
Tot snel

Reactie van de melder van de klacht Pien92

4 maanden geleden - Daarnaast, ligt het inmiddels bij het incassobureau omdat ik geen resterende maanden ga betalen van een provider die niet werkt. Vandaar dat het inderdaad niet betaald is. Nu word ik door jullie gelijk weggezet als een wanbetaler, maar zo zit de vork niet in de steel he! Dus eerst ben ik een leugenaar en vervolgens een wanbetaler. Lekker bezig online.nl. niet gek dat jullie alleen online te vinden zijn. Doen veel op lichters tegenwoordig ook. Wij hebben zelf meerdere malen gebeld en aangegeven dat het niet goed werkte. Wij hebben ook gebeld om het abonnement te beëindigen, meerdere keren zelfs, omdat een medewerker eerst beweerde dat dit niet kon omdat we een telefonisch abonnement zouden hebben, dit hebben we NOOIT gehad, dus dat laat maar weer zien hoe kundig jullie als bedrijf zijn en hoe goed jullie met klantinformatie omgaan. Dan ben ik ook heel benieuwd hoe jullie met de privacy van de mensen omgaan. Jullie leveren een ondeugdelijk product en daar hebben mijn vriend en ik beiden meerdere keren voor gebeld en dit wordt keer op keer ontkend.Gigantisch flut bedrijf en dat zal ik ook overal kenbaar maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Pien92