Klacht: belachelijk slechte service

Ik hou er niet van om bedrijven publiekelijk aan de schandpaal te nagelen maar jullie laten mij echt geen andere keuze. Ik ben al meer dan 2 maanden bezig om geld van jullie terug te krijgen (zie persoonlijke gegevens) en het is NOG STEEDS niet gelukt. Wat het erger maakt is dat ik inmiddels wel met 9 – 10 verschillende medewerkers heb gesproken die 1 voor 1 beloven terug te bellen en erachteraan te gaan en het is er nog niet 1 gelukt om terug te bellen volgens afspraak. Wat een bizar slechte service! Het lijkt er wel op dat jullie gewoon ‘de aanhouder wint’ spelen, dan haken de meeste van die zeurende klanten vanzelf wel af!!! Nou ik niet, ik blijf jullie net zolang achterna zitten totdat dit opgelost is! Ik ben nog nooit zo boos geweest op een bedrijf!

Tevreden over jullie service wordt ik nooit meer, het liefst zou ik vandaag nog overstappen naar een andere provider maar dat kan helaas niet. Ik wil zo snel mogelijk door jullie gebeld worden met een ANTWOORD over wanneer dit bedrag wordt teruggestort en niet met 'we gaan erachteraan' want daar geloof ik niet meer in.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgestelde en gefrustreerde klant