Klacht: Belachelijk service

op 01 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 augustus j.l een beige jumpsuit gekocht en op 3 augustus een tweede jumpsuit navy blauw van kleur.
De beige werd bezorgd, en er zat een productie fout op, de knop past niet in de opening, deze was te groot waardoor het na ieder beweging van boven lichaam, de jumpsuit open ging. Ik heb via de site geprobeerd om het product te retourneren, maar het hele proces werkt niet, er werd ieder keer een storing melding gegeven.
Vervolgens, besloot ik maar te mailen. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat het niet geretourneerd kan worden wegens hygiënisch reden.
Ik reageerde op de mail om nogmaals te benadrukken dat het een productie fout is. Hier kreeg ik geen reactie meer op. Dus heb ik gebeld, en uiteindelijk wel een retour label gemaild gekregen.
Ik heb vervolgens een maand gewacht op de blauwe jumpsuit, en die kwam maar niet. Ik heb weer gebeld met Groupon, en het bleek dat het product niet meer op voorraad is. Ik heb gevraagd waarom ik daar geen bericht op heb gekregen, en de medewerker gaf toe dat het nalatig is geweest van hun.
Nu wordt het aankoop bedrag van beide jumpsuit binnen vijf a tien werkdagen op mijn rekening terug gestort

Gewenste Oplossing:

Groupon moet haar klanten beter op de hoogte houden
Medewerkers moeten beter hun werk doen via mail etc...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 01 september 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Berachoua,

Vervelend om te vernemen dat de contact niet naar wens is verlopen.

Wij hebben uw klacht in beraad genomen en wij zullen uw klacht meenemen in de beoordeling van dit bedrijf.

Bedankt voor het doorgeven van uw feedback en wij gaan ervan uit dat uw volgende Groupon-aankoop wel aan uw verwachtingen zal voldoen.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Nas78