Klacht: Belachelijk hoge prijzen.

op 16 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ten eerste is er geen abonnemnet beschikbaar op de lijn Zevenaar-Doetinchem.Altijd korting is nog te duur, ten opzichtige van de vorige vervoerder.
Geen combinatie beschikbaar voor de bus van Breng en de trein Arriva. We zijn nu 2x zoveel geld kwijt!!

invoeren van een sterabonnement die geldig is voor de bus en trein van Breng en Arriva voor normale prijzen

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Hallo lottejanssen1,Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet, ^MF Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door lottejanssen1