Klacht: Belachelijk hoe er met mensen word omgegaan

op 18 mei 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

er bleek dat ik 1 keer achterliep met mijn betaling van zorgverzekering dit is allemaal naar oud adres gestuurd een vordering van 279,38 euro waar ik al 2 jaar niet meer woonden zelfs de deurwaarder heeft daar alles door de bus gedrukt in leeg huis ik kwam er achter dat alles liep omdat mijn zorgtoeslag naar 3 ging cyncasso toen ik belde zei de mevr. er was een rekening open van 550,00 nu heb ik van de wia mijn vakantie geld gekregen en daar heeft cyncasso ook maar even 646,00 euro vanaf genomen totaal hebben ze nu met zorgtoeslag en vakantie geld 1120,00 euro geincaseerd, dus belde ik ze op zegt die mevr. ja er stonden nog extra kosten open rechtbank ect ik zei maar toen ik enkel weken belde was het 550,00 dat wisten jullie toen toch ook die komen toch niet een jaar naar dato nog eens erboven op vind dit allemaal super raar ze doen maar wat volgens mij en ben hier dus super boos om ik heb een wia uitkering van 870.00 en dan pakken ze me zorgtoeslag af en mijn vakantiegeld terwijl het een vordering was van 279,69 opgebouwd als hoofdsom 148,64 kosten dagvaarding 97,31 kosten BPS 1,90 Gemachtigde salaris 30,00 ik kan er echt met mijn pet niet bij,40 keer gebeld nemen niet op alle medewerkers zijn altijd bezet toevallig straks te pakken gekregen volgens de mevrouw aan andere kant idderdaad te veel geincaseerd maar restant zou worden terug gestort maar ze kon niet zeggen hoeveel of wanneer CYNCASSO GAAT RAAR MET MENSEN OM

als ze geld terug storten niet over een maand maar direct hun halen het er ook af zonder enige brief nooit een brief gehad dat eind bedrag 1120,00 was of is

Reactie van de melder van de klacht STEFANANGELA

2 maanden geleden - Is het mogelijk om aangifte te doen tegen cyncasso en is het goed om massaal een brief te sturen naar radar zodat die maffia praktijken stoppen van cyncasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Alle klachten die gemeld zijn door STEFANANGELA