Klacht: Belachelijk

op 05 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is belachelijk dat als ik maar 1 station verder ga met de trein (schin op geulklimmen – Ransdaal) wat neerkomt op amper 2 min in de trein, ik boven op de €1,27, – wat het kaartje kost ook nog €1,00,- betaal.

Met mijn kinderen geweest en voor 4 kaartjes gewoon €9,08,- moeten betalen, puur belachelijk.

Was na lange tijd de 1e maar vooral de laatste keer met de trein. De kinderen vonden het leuk om zo naar Oma te gaan maar Qua kosten echt onzin.

Gewenste Oplossing:

Jullie gewoon een acceptabel tarief instellen en mijn €8,00, - terug boeken.

Vier kaartjes heen en 4 kaartjes terug.

Echt jammer dat Nederland kapot gaat aan de stijgende prijzen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 juni 2018 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johan Pasveer,

Ik begrijp uit je klacht dat je het niet eens bent met de 1 euro die je meer betaald voor een 2 minuten langer in de trein. Dat is jammer om te lezen. Via dit kanaal kan ik geen restitutieverzoeken behandelen. Via het contactformulier op onze website kun je een verzoek tot restitutie indienen -

https:www.arriva.nllimburgservice-contactniet-tevreden-geld-terug.htm

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jhnpsvr