Klacht: Belachelijk

op 23 december 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het retourneren van pakketjes is altijd een drama bij de Bershka, er word geen rekening gehouden met mensen die thuis geen printer hebben en geen retourstickers kunnen uitprinten. Het pakketje terugbrengen in de winkel zelf is geen optie aangezien het een supergrote doos is, en niemand thuis bijvoorbeeld een auto heeft, de Bershka zit ook heel ver weg en kan dus ook niet met het openbaar vervoer gaan. Ben nu al de hele maand bezig met een oplossing te vinden, en als dat me is gelukt verwijder ik mijn bershka account per direct en bestel ik daar nooit meer.

Gewenste Oplossing:

Waneer er zoals in alle andere kledingwinkels een normaal retour beleid is.
De Zara heeft bijvoorbeeld een thuisophaling, en de meeste andere winkels sturen je gewoon een retoursticker mee bij de spullen die je heb besteld voor t geval dat je het niet meer wilt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamystory