Klacht: belachelijk

op 22 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

na gebeld te hebben over een storing met mijn router werd ik vriendelijk te woord gestaan. na het inlezen van mijn router zag hij inderdaad dat er de nodige problemen waren geweest. hij adviseerde mij een nieuwe router en of ik dan toch wel een monteur deze wilde aan laten sluiten i.v.m. de problemen. dit toe gezegd en alles ging zo als gezegd. ik was tevreden. 2 dagen later krijg ik een ander ontvang kastje voor onder de tv. deze aangesloten en tot mijn verbazing kon ik niets meer opnemen of met mijn Chromecast op internet. Ik weer bellen. Kreeg ik te horen dat ik dit zelf aangevraagd zou hebben en dat het abonnement veranderd zou zijn . Nou ik weet heel goed wat ik doe dus dat heb ik echt niet gedaan. volgens hem was er niets meer aan te doen. hij vertelde me dat ik mijn router zelf gekocht zou hebben NOU IK DACHT ECHT DAT IK NIET GOED WERD. HOE KOMT IE DAT NU BIJ. nu zit ik weer aan mijn andere ontvanger maar valt mijn tv steeds uit wel geluid maar geen beeld uuuuuu ja als ik hem weer aan en uit zet. ben echt heel erg ontevreden en voel me niet gehoord. hoop echt dat dit als nog opgelost kan worden anders voel ik me verplicht om over te stappen.

gr Elvira

als dit probleem opgelost ga worden met een behoorlijke ontvanger

Alle klachten die gemeld zijn door vlinder.vrij