Klacht: Belabberde service

op 12 mei 2020 over Muscle Bands in de categorie Internetshops - Sport

Op 23 maart heb ik muscle bands besteld via een advertentie op facebook. De levertijd zou zo’n 3 weken zijn en ik zou mijn bestelling uiterlijk 22 april krijgen. Op 24 april had ik niks binnen en er stond al een melding dat het mogelijk iets langer kon duren. Inmiddels is het 12 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op de site van muscle bands staat dat mijn pakket uiterlijk 4 mei arriveert. Ik heb mijn beklag gedaan middels een contact formulier. Voordat ik hier antwoord op kreeg waren we ook weer een aantal dagen verder. Tot mijn verbazing kreeg ik een standaard mail met excuses en 10% korting voor mijn volgende (?!) bestelling. Ik neem aan dat iedereen wel kan begrijpen dat ik nooit meer iets via dit bedrijf bestel. Onmacht? Oké, maar dit is echt heel slecht. Ik heb nog niks vernomen van muscle bands, alleen de standaard mails met sorry er is een leverprobleem wat al bijna opgelost is.

Overal wordt gespeculeerd over dat het product van ali express komt en dat het daarom zo lang duurt. Daar is het product vele malen goedkoper.

Heb inmiddels bij een ander bedrijf hetzelfde product besteld en dat had ik 2 dagen later in huis. Ik wil daarom ook direct mijn bestelling annuleren en mijn aankoop bedrag terug. Er staat overigens op de website van musclebands.nl dat vroegtijdig annuleren niet mogelijk is. Alleen retourneren. Daar ben ik mee akkoord gegaan, ik wilde immers niks retourneren. Gezien de belabberde en uitermate slechte service en het niet leveren, mag ik hopen dat ook ik mag afwijken van de afspraak. Iemand anders mag dan mijn bestelling van 23 maart overnemen, want ik verwacht dat er naast mij vele mensen dit probleem ervaren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Muscle Bands nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jose178